Publicat in data de 06.11.2024 – ora 08.00
Societatea COMPANIA DE APA OLTENIA S.A. asistata de expert independent FOX MANAGEMENT CONSULTANTS S.R.L. anunta inceperea procesului de recrutare si selectie pentru pozitia de Director Economic al Societatii. Aceasta procedura de recrutare si selectie se deruleaza in conformitate cu prevederile O.U.G. nr. 109/2011 privind guvernanta corporativa a intreprinderilor publice, cu completarile si modificarile ulterioare, aprobata prin Legea nr. 187/2023 si Hotararea nr. 639/2023 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a unor prevederi din Ordonanta de urgenta nr. 109/2011 privind guvernanta corporativa a intreprinderilor publice.
Durata contractului de mandat al Directorului Economic se coreleaza cu durata mandatelor membrilor Consiliului de administratie.
Etapele de desfasurare a procesului de recrutare si selectie sunt:
1. Evaluarea prealabila dosarelor de candidatura care alcatuiesc Lista lunga.
2. Evaluarea finala a candidatilor selectati in Lista scurta. Interviul.
Conditiile generale minime obligatorii ale procesului de selectie pentru functia de Director Economic sunt urmatoarele:
1. Absolvent de studii economice de lunga durata in profilul economic, confirmate prin diploma de licenta. Pentru sistemul Bologna, studiile vor fi confirmate prin diploma de licenta in profilul economic + diploma de master in profil economic sau management;
2. Experienta profesionala in domeniul economic – financiar sau de consultanta in domeniul economic de minimum 10 ani, dintre care minimum 5 ani intr-o functie similara, director economic/ financiar, contabil sef, manager financiar, intr-o intreprindere publica sau din sectorul privat, in domeniul productiei sau prestarii de servicii, profitabila, cu cifra de afaceri anuala de minimum 110 milioane lei;
3. Cel putin o specializare / certificare profesionala: auditor financiar (membru CAFR) si/ sau expert contabil (membru CECCAR);
4. Cunoasterea legislatiei privind societatile comerciale si a legislatiei privind guvernanta corporativa a intreprinderilor publice (Legea nr. 31/ 1990, OUG nr. 109/ 2011 cu modificarile si completarile ulterioare);
5. Cunostinte despre managementul investitiilor cu fonduri europene;
6. Experienta in elaborarea Bugetelor de venituri si cheltuieli;
7. Experienta in negociere, dialog social, comunicare institutionala si interumana;
8. Cunoasterea limbii romane (scris si vorbit);
9. Cunoasterea legislatiei privind societatile comerciale si a legislatiei privind guvernanta corporativa a intreprinderilor publice (Legea nr. 31/ 1990, OUG nr. 109/ 2011 cu modificarile si completarile ulterioare);
10.Capacitate deplina de exercitiu si stare de sanatate buna;
11.Sa nu fie in conflict de interese, potrivit legii si statutului Societatii cu pozitia de Director Economic al Societatii;
12.Sa nu aiba inscrieri in cazierul fiscal si judiciar;
13.Nu a fost destituit/a dintr-o functie publica, nu i-a fost revocat contractul de mandat pentru neindeplinirea indicatorilor cheie de performanta sau nu i-a incetat contractul individual de munca pentru motive disciplinare in ultimii 10 ani.
Criterii care constituie avantaj:
a) Experienta in relationarea cu institutii financiare internationale (B.E.R.D., B.E.I., Banca Mondiala);
b) Cunostinte despre domeniul de activitate al Societatii, respectiv a legislatiei privind serviciile publice de alimentare cu apa si canalizare, Legea nr. 51/ 2006, Legea nr. 241/ 2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
c) Experienta de minim 5 ani in aplicarea Standardelor Financiare Internationale de Raportare (IFRS);
d) Cunoasterea unei limbi de circulatie internationala.
Criteriile de evaluare/selectie finala a candidatilor – INTERVIU:
- Dosarul de candidatura.
- Matricea Profilului de Candidat.
- Declaratia de intentie a candidatului.
Dosarul de inscriere trebuie sa cuprinda in mod obligatoriu urmatoarele documente:
- Curriculum Vitae;
- Copie act identitate;
- Copie documente care atesta educatia si pregatirea profesionala;
- Cazier judiciar / completare Formular Declaratie pe proprie raspundere — conform Formular 1;
- Cazier fiscal / completare Formular Declaratie pe proprie raspundere — conform Formular 2;
- Adeverinta medicala din care rezulta capacitatea deplina de exercitiu / completare Declaratie pe proprie raspundere — conform Formular 3;
- Declaratie ca informatiile cuprinse in dosarul de candidatura corespund situatiei reale a candidatului — conform Formular 4;
- Declaratie pe proprie raspundere prin care candidatul va confirma ca nu se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 4 din O.U.G. nr. 109/2011 privind guvernanta corporativa a intreprinderilor publice sau ca nu a suferit o condamnare pentru o infractiune legata de conduita profesionala — conform Formular 5;
- Declaratie de consimtamant prin care candidatul isi exprima acordul de a se procesa datele sale personale in scopul Procedurii de recrutare si selectie — conform Formular 6;
- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatia unui conflict de interese — conform Formular 7;
Candidatii inclusi pe Lista scurta urmeaza sa-si completeze dosarul de candidatura cu cazierul judiciar, cazierul fiscal si adeverinta medicala, in cazul in care acestea nu au fost depuse la data depunerii dosarului.
Originalele actelor depuse la dosar vor fi vazute de comisie la proba de interviu.
Documentele necesare in procesul de recrutare / selectie si formularele de declaratii se regasesc pe pagina de internet a Societatii COMPANIA DE APA OLTENIA S.A. (https://www.apaoltenia.ro/)
Dosarul de candidatura se va depune pana la data de 06.12.2024 ora 12:00 la Registratura Societitii COMPANIA DE APA OLTENIA S.A. din Strada Brestei, Nr. 133, Municipiul Craiova, Judetul Dolj, in dosar plic inchis si sigilat, unde va primi un numar de inregistrare si data certa a depunerii. Dosarul va avea mentionat “Candidatura pentru functia de Director Economic al Societatii COMPANIA DE APA OLTENIA S.A., precum numele si prenumele candidatului.
O copie a dosarului va fi trimisa obligatoriu si pe adresa de e-mail a expertului independent SC FOX MANAGEMENT CONSULTANTS S.R.L., respectiv: foxmanagement109@gmail.com
Plicurile ajunse dupa data si ora mentionata nu vor fi luate in considerare.
Candidatii declarati admisi la etapa de selectie a dosarelor si care se regasesc pe Lista scurta, vor fi evaluati in cadrul interviului, ora si locul desfasurarii acestuia urmand a fi anuntate personal fiecarui candidat. Relatii suplimentare se pot obtine si la telefon: 0799.35.85.92.